posted Mon, 07/18/2011 - 14:34
1931010
1napsgear.to
Estimated T/A:
Domestic up to a week. International 3-4 weeks.
Minimum Order:
No minimum with most of the brands. Some brands may have a $200 minimum.
Payment Methods:
Bank Wire, BTC, LTC, Zelle, Western Union, MoneyGram
Please note
NAPSGEAR.ORG IS THE INDUSTRY'S LARGEST MARKETPLACE FOR PHARMACEUTICALS.
NAPSGEAR.ORG IS THE INDUSTRY'S LARGEST MARKETPLACE FOR PHARMACEUTICALS.
Hi mate, apologize for the inconvenience.
Please accept my friend request and send me your order details in pm.
Ordered a month ago, never got it, tracking number still says not received by shipper yet, nothing in Pony Express informed delivery.
Hi mate, apologize for the inconvenience.
Please accept my friend request and send me your order details in pm.
Naps is back and better than ever! Promo arrived super fast, ordering was very easy. It landed in 5 days and I've been using the product for just about a month now. It's very good quality and came with bac water too. Super thankful to try out the service.
Finally got my Domestic promo gear took a min but I got it.
I’ve been ordering with naps since 2014 and I’ve never had issues, but this last order was ordered on Black Friday and my first package said delivered and was shipped to a address that wasn’t mine so after waiting two months, it was re-shipped and as of March 24 was delivered to a different address again. I thought it may have been the post office so I put in a dispute. They replied and it turns out the wrong address is on the package again. I’m not sure what is happening because my address was verified for the re-shipment as well. I will update with any information but this is very disheartening if not resolved.
They said the supplier was going to reship AGAIN for a third time and the tracking number says delivered already so they sent me another bogus tracking or mixed it up again. I’m not sure what’s going on but I’ll probably just end it here with moving any further. I’m honestly gonna probably just find another source at this point. It was 12 boxes of orals because I have a different source for oils and it’s been over 5 months at this point.
Any update?
We're really sorry for inconvenience brother. In last discuss with team, they told me that we're going to reship this order.
I've asked team to send me the reship TN. and will share with you as well. please check your pm.
This same thing happened to me to a T. Naps said I need to provide proof from post office but the address on my order apparently doesn’t match the tracking so the post office won’t give any details. Naps hasn’t helped me at all. I’ve been using them for years and I’m done since they won’t help me.
Ticket was SBW-841-18425
Bro, store credit added to your account. Kindly check.
Bro, let me check the whole details with the team. please accept my frnd request here and send me the order number.
Also if you have provided the correct shipping details in order and if order got delivered to the wrong address then in this case you'll get the reship.
I sent you all the details again via PM.
Bro, I replied you in pm.
Please put this is in ticket, we'll surely resolve this.
@holzwot did they ever get your order addressed?
I commented on my post I meant to reply to your comment
Thanks for the update. My order was only 1 source but it was an expensive order. Sucks to just have to eat the costs when they pretend nothing is wrong. My original order was in December so I assume it’s a lost cause at this point. They only reshipped once for me and the same shit happened. Hopefully others can see this and think twice before ordering, sucks because I’ve used them for 7 years without any problems.
Just wanted to give an update for anyone reading. I have yet to have any resolution and I’ve replied to every PM within a couple of hours.
Hey brother, Our team is currently reviewing the information.
Typically, in cases like this, we would require proof of non-delivery from the post office. However, we understand that you are unable to obtain these details due to a mismatch between the address on your order and the tracking information.
We kindly ask for your patience as we work on finding a resolution for you. Rest assured, we are actively looking into this matter and will keep you updated.
Wanted to give a final update. After almost 6 months, I was finally given a in store credit only thanks to eroids and the napsgear team here on the forums.
Omg bro this is so messed up. Why aren't there any warnings for this source if this is happening so much. This site used to expose this kinda thing.
I’ve also had no luck. They want me to get another form from my post office for non delivery which can take hours to get through and actually get someone willing to help. At this point I’ve spent hours and hours over 6+ months with nothing. I’ve since ordered the same product from a different source and received it with no issue quickly. It’s just sad because I was a loyal customer like switching barbers It just didn’t feel right, but I had to do it.
Brother, I completely understand your frustration, and I’m truly sorry for the inconvenience. Unfortunately, to reship the order or to provide you a store credit / refund , we need proof of non-delivery from the post office. Once you have that, please submit it through the support ticket, and I’ll ask team to provide Reship / Store Credit / Refund as per your request.
I apologize again for the trouble, and I appreciate your patience.
Also this is the third shipment from a single order the first two were shipped to different addresses according to the us postal service
You guys should repost your issues so they're at the top of the page.
Don't you worry. People are reading.
Mine was all Ultima and same thing I’ve been ordering since 2014.
I’ve ordered 3 times from naps and have never had any trouble. Shipping was a lil slow due to the Chinese new year but that’s not their fault. Have no problem ordering again.
I received my promo order. It took about a month. Gonna start pinning Sunday. Thanks naps
Can I get my Promo flag removed I never got my gear via domestic and it's been over a month