TheHulk702's picture
TheHulk702
  • 115
583

+ 3 Not Natty Blood Test

ad

I have been running Not gear for the last 3 months 600mg of his Test Ena 300 and 50 mg anadrol 15 days on and off, lab work speaks for itself
Good Shit!

Ordered from: 
Yukon Jack's picture

Holly shit!!!!

Owes a Review × 3
Rustyhooker's picture

Nice! Other folks addressed tge obvious issues...lol. but test looks solid

JuicedAggression's picture

Estro is thru the roof brother?? Gotta get up on those AI's

TheHulk702's picture

No wonder why ive been so sensitive lately LOL, am back to my TRT dose man

Tricepatops's picture

There are two different types of estro tests and one is more accurate then the other so you have to get the right one. I can send you a link through pm or post it here if anyone else wants to see it. It is the way it is analyzed in men one is better for men as in being more accurate to what your levels are truly at
https://moreplatesmoredates.com/sensitive-assay-estradiol-test/
Let me know what you guys think?

JuicedAggression's picture

Lmao all good bro, but you def gotta watch that because high estro can lead to many other serious health issues as well.

Tricepatops's picture

Looks like you need to donate some blood. Also your blood glucose is low anything you are doing to keep it that low?

TheHulk702's picture

Blood levels i control with 500 mg of metformin man

TheHulk702's picture

already have the appointment for tomorrow bro

Makwa's picture

Test levels look good. Looks like that adrol flipped your cholesterol. Using any AI?

TheHulk702's picture

yep my lipids panel always gets fucked up when i run orals , thats why i always keep and eye on them, No AI

Makwa's picture

I kind of figured you weren't using an AI or your AI was bunk Lol