• up
    • 1
    • down
    • 0
    • 1
  • msus504's picture
  • REG
  • 26
  • Edit BD Gear

  • msus504   •   Wed, Jan 18th, '12 03:41   •   13 replies, 1029 views

Submitted pictures

Sign in to see the pictures!

Description

Thanks to BD im back up to 200lbs, still not back to normal after my 40lb loss after life issues (rant) but thanks to BD hoping to compete again this june.
Running BD's andropen 275, deca 250,and Precisions IGF-1 LR3 50mcg's pwo.

Comments

  • subs33's picture
  • LVL2
  • 115
 
  • subs33
  • 7 years ago

+1...Nice pic..no hommo..

  • msus504's picture
  • REG
  • 26
 

thanks bro not too bad yourself lol

  • meat1's picture
  • LVL1
  • 52
 
  • meat1
  • 8 years ago

looking shredded bro!

  • bigboi23's picture
  • REG
  • 13
 
  • bigboi23
  • 8 years ago

Precision peptides igf-1?

  • msus504's picture
  • REG
  • 26
 

I'd like to add i dont know if it works, dnt kno what to expect, and im hearing bad stuff about them now.

  • msus504's picture
  • REG
  • 26
 

yes sir

  • subs33's picture
  • LVL2
  • 115
 
  • subs33
  • 8 years ago

Thanx for posting those pics and so fast as well. I like when people can back thier word up with pics and proof, rather then some noob just making calls out thier ass with nothing to support thier claims. I seen you been hear a while, so you know more about whats up in here then me. IDK, whats up with this point system or I would throw some point your way. This has been very very helpfull for me. Im going to go back and look at my training and diet log when I was dosing the BD test E. Thanx again. Deff. goin to check in the IGF-1 aswell.

  • msus504's picture
  • REG
  • 26
 

thanks bro, and another thing that hints it is g2g is iam an hrt patient and i have just been taking this instead of my beautiful watson test haha and everything seems to be fine if not i would feel like shit from having 0 test levels.

  • subs33's picture
  • LVL2
  • 115
 

Well thats good to know. I still have about 10 ml left in my BD Testabol E. I set it aside rather than threw it away yet. I have BOCCAGZ TE that Im going to post a review on, this friday. That is exactly the timeframe the other src's test E is out of my system,so I can give an honest review on BOCCAGZ TE. Then I have 1 more vial of Optimal TE Im going to complete after the BOCCAGZ TE. I am only taking 500mg a week to test quality of 5 src's Test E so Im confident when it comes time to have my friend make the next order.(several compounds). Since ya have to wait 2 to 3 weeks before PCT. Im thinking about pinning only 250mg a week BD TE while I wait for PCT. I see a doctor once a month for anxiety meds, he also does HRT and ANTI-AGING and PAIN MANAGMENT. I will have him write me a script for a Bloodtest to take at Quest. If while waiting for pct, I stop having morning wood I will start my serms.

  • msus504's picture
  • REG
  • 26
 

nice, yeah and the new thing is their writing HCG like crazy now cause of that new HCG diet crap, so that will be easier to come by now, im loving the new direction things are heading with all the clinics popping up and doctors actually learning about AAS instead of the media telling everyone we'll kill our whole familys, beat our gf's and eat baby body parts pwo, then die after lol. Check out dave palumbos site and MD's chem enhacement section with all the recent studies proving there not that bad.

  • subs33's picture
  • LVL2
  • 115
 
  • subs33
  • 8 years ago

Was it BDsuppliments? You posted a pic on 01-18-2012, about Ukraine Deca, Sust and Mast. Did you run that with the BD gear? If you wanted you could post your BD gear pics. It would help reinforce positivety from the mixed reviews of BDsuppliments. You look jacked Bro...(no homo) ;)

  • msus504's picture
  • REG
  • 26
 

thanks bro will do, ran ukraine mast and deca a while back before the BD gear.

  • subs33's picture
  • LVL2
  • 115
 

Thanx, I think it would help the community alot about some mixed reviews.