ROIDBAZAAR.NET

  • 92.15
    score
  • 10
    average
WRITE A REVIEW BEFORE YOU RATE!
Quality
  • 10
  • 47
Service
  • 10
  • 47
Delivery
  • 10
  • 47
Pricing
  • 10
  • 47
  • Owned by Roidbazaar
    • Score: 92.15
    • Avg: 10/10:1
    • Votes: 330
    • Reviews: 717
    • Views: 85978
  • N/A

    Discussion thread not available.

ROIDBAZAAR.NET Reviews

  • Monster360's picture
  • BAN
  • 9
 
  • Monster360
  • 9 months ago

This order which I am going to review, was seized first but R.B reshipped like he promised. Now this is called truly professional and reliable service and this is the reason why I stick to R.B

Communication & Ordering process

R.B is a truly professional, kind, friendly and supporting guy.

Delivery (T/A) & Packaging

The reshipping took about 7 days after being sent and when arrived, it was carefully bubble wrapped to avoid any damage.

Items ordered

Para pharma sustanon 350 x 50 ml

Product effectivenes and experience

All 5 vials had same color same batch and filled to same level. In total I gained 5 kg in three months and strength increased a lot. After two weeks, libido started its journey upwards and by a month felt it in the skies. At the same time acne started to breakout everywhere.
In the end i kept most of the gained kilos getting rid of water retention.

Additional commentary

I have been ordering here for more than two years. I am truly grateful to R.B for reshipping my order.

I recommend shopping here!
  • Lucky_IJ's picture
  • BASIC
  • 9
 
  • Lucky_IJ
  • 11 months ago

I have used RB couple of times with nothing but success. Prices are great and I LOVE their promos.

Communication & Ordering process

Excellent communication and support. Quick and everything was clear in communication. Got tracker in time.

Delivery (T/A) & Packaging

Discreet and definitely no tell tale signs of what was inside.

Items ordered

DP test c
DP arimidex

Product effectivenes and experience

Some of the features of this cycle:

1- Stacked DP test c with boldenone and turinabol.

2- Used about a gram a week.

3- Sex drive was on the up by week 4 and felt great.

4- I was waking up with strong morning woods.

5- A little bit of water retention that was cool to me.

6- I felt more aggressive towards the weights and set some PRs.

7- Leg sessions were intense and the pump stayed for most of the day.

8- Diet was ok nothing special but still didn't put extra weight or fat.

9- The tbol and boldenone in the stack might have contributed too keeping body fat under control.

10- AI was needed at a low dose 0.5 mg every three or four days.

11- Worked very well and didn't have signs of gyno or other e2 related sides.

Additional commentary

Great prices, exciting promos and high quality products.

I recommend shopping here!
  • DODY's picture
  • BASIC
  • 1
 
  • DODY
  • 11 months ago
THIS IS NOT A REVIEW! Read the rules!
Points have been deducted from your karma.
  • JustLiftication's picture
  • BASIC
  • 3
 
  • JustLiftication
  • 11 months ago

Reviewed by a non-active member of eroids.com

OK let's try this again. I had placed an order with RB back in February. I have been placing orders for over a decade using Alin. It seemed that he had kind of fallen off tho. I used to have the username Powerlifter101 but forgot my password to my email and to this site.. Among many other sites including Facebook which is so frustrating. Lesson learned. Anyways I wanted to try a new supplier so I did my research on Eroids, which is an amazing asset to anybody considering making the jump to AAS. Ten years ago we had to join forums post a boat load and send PMs to moderators and the like to get anything resembling a halfway decent source. So I pulled the trigger with RoidBazaar after reading the reviews and seeing their prices, which are way fair.

Communication & Ordering process

Perfect 10 didn't need to email them once.. Usually I have to email for tracking number but this wasn't necessary with these guys.

Delivery (T/A) & Packaging

Shipment came in as promised there was a tiny leak in one of the stealth satchels. Lost about 2mL of fluid idk where the leak came from whether it was during packaging or in transit but the oil was a pain to deal with. Such a tiny loss of fluid in comparison to how excited I was to start another cycle so I didn't care too much.

Items ordered

Test C 250X8
Dianabol 10mgX100
Nolvadex 20mgX100 all stealth

Product effectivenes and experience

The Dbol was great had a continuous pump when I started this back in February I was 187lbs after I ran Dbol for 25days at 40mgs a day along with Test C 1.5mL every 4 days and 10mgs Nolva a day I blew up to 215lbs. I jumped off the Dbol in early March and have been just running the Test at same dose and Nolva as needed and am down to 195lbs. I've been cutting for the summer tho and threw in Ephedrine into the mix as a sort of pre workout and fat burner. I'm benching 315 again as I was just about able to do when I was 215lbs. So I'm stronger and leaner and very satisfied. About to come off and start PCT.

Additional commentary

Overall I was very impressed with the quality and service of RoidBazaar and would recommend. They will put your mind at ease with the constant communication. I would be willing to bet you will be ordering from them time and time again as I'm about to do. Already planning out my next cycle!

I recommend shopping here!
  • karpof's picture
  • BASIC
  • -13
 
  • karpof
  • 11 months ago
THIS IS NOT A REVIEW! Read the rules!
Points have been deducted from your karma.
  • cyberghostww201's picture
  • BASIC
  • 6
 
  • cyberghostww201
  • 11 months ago

17 days since payment recieved, local buyers requested a refund from me and i had to issue it. this should not be labeled as domestic service. its very misleading and the point of using domestic is to recieve it within 3-5 business days from payment without having to use slow services to bypass customs. again, 17days, from payment and 15days from the day the tracking number was created. this is no longer "part of shipping routines", if that were the case my items would have been shipped out and recieved even counting the fact that "dragon pharma ships once a week", everytime i send a message i recieve an excuse, there is no excuse for this. ill be expecting your reply. thanks

I have NOT received my order!
  • GRock Star's picture
  • REG
  • 10
 
  • GRock Star
  • 11 months ago

Switched to this supplier for GH after my last supplier failed to reship the seized order.

Communication & Ordering process

I had a couple of questions which were answered fast.

Delivery (T/A) & Packaging

Received a discreet and professionally packaged GH pack within 9 working days.

Items ordered

Saizen

Product effectivenes and experience

I've been pinning 3 iu eod for 3 months stacked with trenbolone, sustanon, boldenone and anadrol. In addition pinning a ugl GH 2 iu daily. Body fat is at stable levels and pumping the iron with great energy and enthusiasm. I have lost a lot of fat without compromising LBM. Mood seems to be more stable than before. I often get tingly feelings in my hands and feet especially at night.

Additional commentary

Will keep ordering and be a returning customer if they maintain their high standards.

I recommend shopping here!
  • Ddub's picture
  • BASIC
  • 7
 
  • Ddub
  • 11 months ago

Pharm-grade products from Roidbazaar.

Communication & Ordering process

None needed.

Delivery (T/A) & Packaging

T/A was approximately 12 days and packaging was discreet.

Items ordered

Pharm-grade dutasteride
Pharm-grade viagra
Other Pharm-grade products(insulin, lasix)

Product effectivenes and experience

Dutasteride worked wonders for prostate and changed the urine frequency from 3-4 to once a night. No major side effects except slightly itchy nipples.
Viagra kicked in 30 minutes and produced great results. Outstanding erections ! Hard intense and all day long. Side effects were pretty mild @ 50mg. Minor headaches and facial flushing that's it !
Won't be reviewing lasix or slin. (only for serious and advanced lifters) !

Additional commentary

What a great pleasure to have such an ease of purchasing genuine pharma grade products.

I recommend shopping here!
  • Joeyt1969's picture
  • BASIC
  • 1
 
  • Joeyt1969
  • 11 months ago

I placed an order with RB of 8 vials of 5mg FRAGMENT 176-191.
At first, communication was good but I haven't heard from them in days.
I was told of a problem with Magnus and given an option to go with another supplier.
2 days later, I'm told of other options, instead.
My emails have been ignored. STAY AWAY FROM THIS SOURCE!!
WTF?

I have NOT received my order!
  • Roidbazaar's picture
  • SRC
  • 23
 

Hi bro,
all is fine ... your order is already in process to packaging and shipping for 5 days, since the 5th May, just one day after you messaged us.
And we could even arrange with Magnus to ship the Fragment 176-191, as they newly restocked it.
Just one mistake was done on our side, my assistant didn't write you a message, that the order is in process already.
Also, if you have an order, please always write via the order ticket and not via our general mail, then we can answer much quicker and more specific, as then the message is related directly to your order. That's also probably the reason, why my assistant didn't write in your order ticket, that the package is in process.
Again, all is fine, your order is already since 5 days in process for packaging and shipping at Magnus. Just checked the status in the Magnus Pharma order book ... status is "2-ORDER PREPARED
WAITING FOR SHIPMENT" ... as soon as we get the tracking number, we will send it to you.
Bro, sorry again for the mistake of my assistant, that he didn't write you, that the order was processed directly. But also we are just human beings, and we are so busy, that sometimes a small mistake can happen.
Thanks for your understanding and Best Regards,
RB

  • Trenorex's picture
  • LVL1
  • 54
 
  • Trenorex
  • 11 months ago

Another top notch service from RB with utmost professionalism.

Communication & Ordering process

This time I just ordered, paid and sat back. Pack showed up right on time.

Delivery (T/A) & Packaging

TA has always been smooth from start to finnish. Less than 10 days on this occasion, Packaging was intact and discreet.

Items ordered

DP anavar 10

DP CY3

Product effectivenes and experience

Anavar: 70 mg a day got me massive pumps and strength increase. I noticed increased vascularity after 2 weeks. Split twice a day 40+30 AM/PM.

CY3: Stacked with anavar for 5 weeks to trim down lower belly fat. Great pre workout and kicked up the cardio dramatically with plenty of sweating, shaking and cramps.

Additional commentary

Absolutely best source around. I strongly recommend RB.

I recommend shopping here!
  • Kells's picture
  • BASIC
  • 2
 
  • Kells
  • 11 months ago

Placed order on March 10th
Money was collected on March 12th
March 18 I received a tracking number.
April 2nd I messaged roidbazaar and asked about my parcel hold up. A message back saying they were having issues with the shipper.
April 14th I messaged him again, ask the same thing. He says he's very very sorry , about the package hold up. He said he was going to get with shipper and find out the issue, then he would get back with me.
April 25th I messaged him again and asked if he's found out anything, and what the holdup was. I haven't had a reply back.
May 1st I contacted him again and asked if I could have a reshipment. I have not heard back from him.

I have NOT received my order!
  • Kells's picture
  • BASIC
  • 2
 

Okay so March 17th money collected

I went to Western Union sent money to the recipient you addressed.
Some days later you informed me that your receiver could not pick up the funds, for whatever reason.
You then then asked me to resend money to a different recipient name you provided via Western Union.

I did as asked, and paid another $30 to Western Union to resend the money.

Evidently there was payment confusion from the get-go.

Also the items I ordered on your website said shipped from USA and had an American flag beside it. According to your website it takes three or four days for processing, then up to 15 days receive shipment. US domestic, at least that's how I read it.
I was looking forward to receiving my package within a month tops.

You then sent me a tracking number that was being delivered from China. And explain to me why you cannot ship out of the United States due to risk involved.

4/18 (24 days after pack left into transit)
I'm asking you why is my package still in China, you're told me you're going to reach out to shipper. This went on until 5/3.

Then you said you would reship my package, and and you needed me to provide you with a different shipping address and different recipient name. Because I might have been flagged for something. I my name and address could not have been flagged it was a new PO box. I bought just for your order. You also said that it could have been lost. So who knows?

So, I provided you with the information you needed. (New name & shipping address) Now I am waiting to receive another tracking number, that you said could be some days before I get. I assume it's coming from China again. As I'm looking over your shipping information it looks like it's an average time of 14 days. But could also take up to 31 days worst case scenario.

As of right now it's been
8 weeks 5 days (today May 9th) (53days total)

So far I've had to make two different trips to Western Union to send you money, costing me $30 each time to send.

Then I find out my package isn't being shipped domestic, it's coming from somewhere overseas. China. Which increased shipping time. 24 days into Transit, you assume the package had been lost.

Then I needed to come up with a new address, and a new name and which you could reship. Which cost more time and money on my end.

Now I'm waiting on however many days it takes for me to get a new tracking number.

So we're looking at another average 14 to 21 days in transit for the reship. Or possibly up to 31 days.

And yes if I get my order? I will be happy to give you a positive review. But as of right now I'm out quite a bit of money I have nothing to show for it. And still could take up a total of 80 days before I receive anything.

My intentions it's not to knock your business or your integrity. It's obvious that you take your business very seriously. I'm just pointing out that this has not been a Flawless experience on your end, if that's how you are seeing it. There has been many complications and misunderstandings along the way.

Bottom line is it's been over 53 days I haven't received anything. I've bent over backwards providing you with multiple payments, different addresses, different names. I've done everything you've asked for.

Looking forward to giving you a great review soon as I received my package, I think that would be fair. Thank you, best regards.

I have NOT received my order!
  • Kells's picture
  • BASIC
  • 2
 

Just PM you with order details. I've been contacting you through your website. You recently said you were going to try and reship my parcel. I appreciate it and I am waiting on new tracking number. I will be happy to change my review on here when I received my order. I know you have a good reputation, hope everything works out. Thank you

I have NOT received my order!
  • Roidbazaar's picture
  • SRC
  • 23
 
  • Roidbazaar
  • 11 months ago
  • @Kells

Dear Kells,

Thanks for providing your order number, i checked it all now.

First of all, it is untrue, that we did not answer on your messages. We answered to all your messages mostly instantly, but latest in 12 hours !!

Second, after we received your new address for the reship at the 8th may, we directly wrote you 2 hours later, that the reship is in process now for packaging and shipping. We sent out directly the reship order and will send you the tracking number directly after we receive it.

But, as you chronologically gave wrong info, pls let me correct it with the right info now:

3/11 You placed your order
3/11 and 3/12 several emails exchanged re payment
3/12 you gave us the payment details
3/13 - 3/15 several email exchanges, as receiver name had to be changed
3/17 money collected
3/22 we sent you the tracking number
3/24 the package left the sender country
4/10 you asked about your package (17 days after pack left into transit)
4/11 we answer that it’s still in transit
4/18 you ask again and we answer the same day to be a bit patient (24 days after pack left into transit)
4/22 you ask again and we answer the same day that we will check with the shipper
4/26 you ask again and we answer that we already reminded the shipper
5/3 You ask us to reship the package
5/3 (2 hours later) we answer you that we will reship the package directly, but asked for a new address for the reship
5/8 You sent us the new address
5/8 (2 hours later) we said that the reship is already in process to packaging and shipping

Dear Kelly, if you again check your dates and infos given, you can see that most of your statements are untrue !! We always immediately answered your messages, we processed your order as fast as possible and after you asked for a reship we immediately reshipped !!

So brother, please can you tell me what we did wrong here ?

Please, if you write a comment, write the comment on true facts and not with wrong data. We are a serious and responsible source and we do always the very best to process all orders as fast as possible, and if problems occur, we solve them immediately, never ever we leave a customer alone … we are always on side of our customers.

And if you give this kind of untrue “review” or comment, you put us unfairly in a bad light and harm us and our reputation.

I hope this could clear it and put your wrong given info and wrong accusations again in the right light.

You always received instantly our replies on all your messages and your reship request as well was processed immediately. We will send you your tracking number as soon as we receive it.

And i hope you correct your unfair and untrue “review” soon.

Thanks and Best Regards,
RB

  • Roidbazaar's picture
  • SRC
  • 23
 
  • Roidbazaar
  • 11 months ago
  • @Kells

My dear friend Kells,
it is now more than 24 hours after I asked you to PM me your order number, but you still didn't accept my FR, nor write any message in any order ticket or here in Eroids.
So, can you please let me know, how i can check your order and return to you specifically?
At the same time, we do not find any order in our system, that fits in any way to your dates and info given in your "review".
Your whole approach let's say is very "strange".
Can you please asap let me know your order number or contact me.
Thanks and Best Regards,
RB

  • Roidbazaar's picture
  • SRC
  • 23
 
  • Roidbazaar
  • 11 months ago
  • @Kells

Hi bro, again, could you please PM me your order number, so that we can check and return to you. We could not identify in our system your order with the data given by you ... again, could you please PM me your order number. Thanks

  • Roidbazaar's picture
  • SRC
  • 23
 
  • Roidbazaar
  • 11 months ago
  • @Kells

Hi bro,
can you please PM me your order number ... i will check it and come back to you directly ...
Thanks and Best Regards,
RB

  • James30.o's picture
  • BASIC
  • -3
 
  • James30.o
  • 11 months ago

A little hiccup in the beginning but in the end everything got to me and am satisfied and will give se company for all my future cyclrs

Communication & Ordering process

Every time I sent a ticket they responded within a couple of hour so def a 10 out of 10 on communication

Delivery (T/A) & Packaging

Got the sust fast less than a week after sent money had a little issue with the dragon but supplier did come through sent me a extra vial and a 50$ store credit in the end everything worked out

Items ordered

Dragon -
Test p
Deca 500
Dbol 20
Spectrum sust 250

Product effectivenes and experience

Test p 2xweek 200mg
Sust 2xweek 500 mg
Deca 2xweek 500 mg
Dbol 20mgs 2xday
Been on for 2week already felling and looking stronger
Def top notch quality

Additional commentary

This is def top source especially if live in United States and need fast

I recommend shopping here!
  • Brownjimmy's picture
  • REG
  • 11
 
  • Brownjimmy
  • 11 months ago

I have now been a customer of RB for a year and they have always come through, have great selection of products and amazing prices/discounts.

Communication & Ordering process

Communication is always on point with them. Quick responses even after placing order.

Delivery (T/A) & Packaging

TA 2 weeks international.

Items ordered

10 x Balkan Sustamed

Product effectivenes and experience

Balkan gear is top shelf and I could feel its potency by the rate of strength increase, recovery time and other anabolic/androgenic properties. I did 4 shots a week 1ml each and got a lot stronger. My lifts went up significantly and during this cycle i hit some major PRs and broke some plateaus. Love BP oils, never gives me pip and so was the case with this one.

Additional commentary

Top quality product. I made the much needed progress by hitting PRs and breaking plateaus.

I recommend shopping here!
  • awa11s's picture
  • BASIC
  • 0
 
  • awa11s
  • 11 months ago
THIS IS NOT A REVIEW! Read the rules!
Points have been deducted from your karma.
  • Dunbar's picture
  • BASIC
  • 1
 
  • Dunbar
  • 11 months ago

Have been Using Dragon: Test Cyp, Winstrol, and Anadrol rotated with Superdrol.

I’m 10 weeks in-lean and mean.

I D.C’d [email protected] week 5. @ Week 6 i I increased test cyp from 400every week to 600 and cruised on this to week 9.
Week 10 I added superdrol/winstrol to finish leaning and hardening.. I always, have a two-phase oral. It works better for me and I feel and see bigger gains.

Started @ 205 and now I’m 240 and sub 10 percent BF%.

I like Roidbaazar because of good pricing and domestic availability!

They also have Dragon Pharma which is backed by Big Rammy. If you don’t know who he is, look him up. It means something!

Thanks for reading
Cheers!

Communication & Ordering process

Always good response time. A day or less

Delivery (T/A) & Packaging

Packages as expected

Items ordered

Dragon:

Test Cyp
Winstrol
Anadrol(OXY)
Superdrol

Product effectivenes and experience

A+.

Additional commentary

Thanks for reading, I don’t worry when using these guy. If anyone has any questions, feel free to hit me up.

I recommend shopping here!
  • James30.o's picture
  • BASIC
  • -3
 
  • James30.o
  • 11 months ago
THIS IS NOT A REVIEW! Read the rules!
Points have been deducted from your karma.
  • Neon_DbigMuscles's picture
  • REG
  • 10
 
  • Neon_DbigMuscles
  • 11 months ago

Once again they showed professionalism and great ethics. there are no more good words but excellent for them.

Communication & Ordering process

A-1 no problems.

Delivery (T/A) & Packaging

A-1 totally discreet

Items ordered

huma 72

Product effectivenes and experience

I used genotropin one and half year ago for 6 months continuous. Then my budget got tight and wallet didn't allow me to afford. I saved some money and recently bought hgh again this time huma 72. honestly speaking i did not notice any difference in the quality of huma and genos. as i started huma 72 i am noticing same effects like quick growth of hair and nails, good skin tone and high endurance levels. I am spending more time in the gym without getting tired easily and next day ready to hit it again with high intensity levels. this shows the amazing recovery benefits of hgh. i sleep 9 to 10 hours a day. 8 to 9 hours at night and 1 hour afternoon nap. i will be running it for as long as my wallet can afford.

Additional commentary

My trustworthy and surely go to source.

I recommend shopping here!
  • StackzFaith's picture
  • BASIC
  • -3
 
  • StackzFaith
  • 11 months ago
THIS IS NOT A REVIEW! Read the rules!
Points have been deducted from your karma.
  • SD00's picture
  • BASIC
  • 7
 
  • SD00
  • 11 months ago
THIS IS NOT A REVIEW! Read the rules!
Points have been deducted from your karma.
  • Nasty_Nate92's picture
  • BASIC
  • 0
 
  • Nasty_Nate92
  • 11 months ago

Reviewed by a non-active member of eroids.com

THIS IS NOT A REVIEW! Read the rules!
Points have been deducted from your karma.
  • topjuice's picture
  • BAN
  • -6
 
  • topjuice
  • 11 months ago
THIS IS NOT A REVIEW! Read the rules!
Points have been deducted from your karma.
  • Pale's picture
  • MOD
  • EXP
  • 1629
 

Now you pissed me off.

  • Pale's picture
  • MOD
  • EXP
  • 1629
 

So you still voted 10 on quality?