PharmaComStore.ws

  • 96.62
    score
  • 9.93
    average
WRITE A REVIEW BEFORE YOU RATE!
Quality
  • 10
  • 204
Service
  • 9.99
  • 204
Delivery
  • 9.99
  • 200
Pricing
  • 9.92
  • 200
  • Owned by PharmaComStore
    • Score: 96.62
    • Avg: 9.93/10:1
    • Votes: 5011
    • Reviews: 6952
    • Views: 643341
  • N/A

    Discussion thread not available.

PharmaComStore.ws Reviews

  • Versatile's picture
  • REG
  • 46
 
  • Versatile
  • 3 months ago

Pharmatest E300

Communication & Ordering process

No need it.

Delivery (T/A) & Packaging

Without any problem came to the central Europe.

Items ordered

Pharmatest E300

Product effectivenes and experience

All signs of great product. Used with NPP ans it was overall great bulking cycle. One thing I love about pharmacom stuff is they've simply best oil i've tried - almost without PIP even with higher dosages and usage of smaller body parts.

Additional commentary

Recommed as always.

I recommend shopping here!
  • Samu1987's picture
  • REG
  • 12
 
  • Samu1987
  • 3 months ago

This is a review from the last promo.

pharmabold 300

Communication & Ordering process

Perfect, not necesary ( and that is the real A+)

Delivery (T/A) & Packaging

Discret packaging and about 12 days to come to EU west.

Items ordered

Pharmabold 300

Product effectivenes and experience

I use it in a cycle whith sustanon 10 weeks. No PIP. Results were better than expected, yesterday i ended the post cycle and iam 5.5 kg more of clean mass.

I recommend shopping here!
  • tragac's picture
  • REG
  • 16
 
  • tragac
  • 3 months ago

These guys are reliable as they come. Always do what they say. I have never received a bunk product.

Communication & Ordering process

I didn't have to have any communication or support. I'm not a worrying kind and I know from the past Darius keeps his word.

Delivery (T/A) & Packaging

The shipping was about 8 -10 days from when he told me it would land. As far as packaging these guys do it right, never anything broken and stealth.

Items ordered

Kamagra (Viagra) 100mg

Tadalis-sx (Cialis) 20mg

Product effectivenes and experience

Both solid products. I use the Kamagra when dating and want to "double dip" a woman. The first time I took a whole one and wholly shit.. It felt like it was going to break through the skin.... I backed it down to half then 1/4 even. Like clock work I take it 10-15 min. before I have sex then not long after we finish it kicks in! BAM...Hes back! I'm in my 40's and women my age are not used to that so I get great accolades!!

The Tada is good way more mild... will keep me horned out for a couple days... on a get away weekend we did lots of banging!! Only used once.

Additional commentary

One of the few sources I trust for sure. Just look at how long they have been here doing bad ass work!!

I recommend shopping here!
  • bigboy's picture
  • REG
  • 27
 
  • bigboy
  • 3 months ago

A brief review from a previous promo.
100 debol

Communication & Ordering process

Always great support and communication.

Delivery (T/A) & Packaging

Always comes through

Items ordered

100 dianabols

Product effectivenes and experience

I have almost lost faith in orals.
But decided to try these dianabols when they were free anyway. 6 tabs a day for 25 days. And boy they are working. 6 kg gained in that short time and only on 150mg trt .

I recommend shopping here!
  • BIG_T's picture
  • REG
  • 40
 
  • BIG_T
  • 3 months ago

This is my second review from Pharmacom, I have used them for promos which they are very generous for, but I have also purchased multiple personal orders from them. I have never been disappointed with the quality of service they provide. This is my #1 go to source, especially for testosterone.

Communication & Ordering process

They always reply within 24 hours, generally nothing is needed as far as communication goes. You do your part they do theirs. I had one issue in the past where a package took longer then expected and they added a few freebies which was something they didn't have to do. No issues whatsoever!!

Delivery (T/A) & Packaging

Packaging is discreet, everything generally comes within 10-20 days after payment.

Items ordered

Sustanon 500
Tren E
Anavar

Product effectivenes and experience

Their quality is second to none, I have had blood work done on the sustanon which I ran for 16 weeks at 750mg per week, and my results were right where I would expect at that dose. Plus the typical added aggression in the gym, water weight, strength, libido all there to show you its working. I won't comment on the tren e and anavar yet because I have not used them yet. But I expect great things.

Additional commentary

If you want quality order after order after order go here you won't be disappointed

I recommend shopping here!
  • upndown's picture
  • REG
  • 13
 
  • upndown
  • 3 months ago

Great source who has been doing this for a while and knows the game

Communication & Ordering process

Easy process only a few emails and that's a wrap

Delivery (T/A) & Packaging

Everything made it intact and products were delivered in a timely fashion. As stated

Items ordered

Sustanon

Product effectivenes and experience

I liked the sustanon, I like the fast ester kick you get when running it

Additional commentary

I recommend this source

I recommend shopping here!
  • gabrielkilmister's picture
  • REG
  • 36
 
  • gabrielkilmister
  • 3 months ago

Review for Pharmacom Tren E 200

Communication & Ordering process

Very good communication as alwasy. They're very polite.

Delivery (T/A) & Packaging

T/A didn't take more than 2 weeks to EU this time.

Items ordered

  • PHARMATREN E 200

Product effectivenes and experience

I took 300ml of tren E per week for nine weeks now alongside with test (350ml EW). I felt the tren kicking in between second and third week.

I felt a little more aggressive and better performance during the training. My shape has improved as well showing better lines and more definition (but it's also the result of the diet I'm in).

Undesirable side effects were some spots on my skin and definitely trouble to sleep at night (Not always night sweats but I also felt very cold and trembling a bit some nights)

I was expecting some tren cough but it didn't happen. No PIP either.

I recommend shopping here!
  • Zach_mehoff's picture
  • BASIC
  • 0
 
  • Zach_mehoff
  • 3 months ago

Outstanding gear! Pharmacomstore

Communication & Ordering process

Communication was fast and swift although no real need to contact

Delivery (T/A) & Packaging

Package was discrete and delievered in 10 days

Items ordered

Pharmacom Dianabolos
Pharmacom Test base 50
Pharmacom Test base 100

Product effectivenes and experience

Products were strong and potent, test base was awesome for pre work out jump and dbol was amazing for gains

Additional commentary

Pharmacoms gear is serious and pharma grade gear

I recommend shopping here!
  • sslim66's picture
  • REG
  • 46
 
  • sslim66
  • 3 months ago

Review to test e 300 x 3 vials.

Communication & Ordering process

Answered all question in appropriate time. Didn't require much communicate really. It was smooth transaction.

Delivery (T/A) & Packaging

Items were packed perfectly and arrived intact with caps sealed tight.

Items ordered

Test e 300 X 3 vials.

Product effectivenes and experience

I got 3 vails of test e 300mg 10ml each vial. Oils were clean with no debris or particles floating. caps were sealed tight and verification codes checked out. I took 300mg per a week for trt. I didn't have any soreness at injection site. I like to heat the oils in a heating pad just to thin it up a little bit. Pushed easy and smooth with a 25g in my shoulder. I had been on another brand test e 200 prior and noticed an increase in sex drive and oily skin by the 2nd week. Week 3 my stamina was increased as well as recovery. It took burn outs to get good soreness but it only last 1 day and I felt brand new again. I enjoyed my vials and plan on getting more. thanks for the fast and quality oils and service.

Additional commentary

Would highly recommend

I recommend shopping here!
  • wd40oz's picture
  • BASIC
  • 0
 
  • wd40oz
  • 3 months ago

Best gear I've ordered on-line. Ease of transaction and stealth also top notch. Shipping to US took a bit longer than I was accustomed to so give yourself 4 weeks lead time.

Communication & Ordering process

Great communication. I asked for a tracking number and one was provided in hours. Gear arrived the next day.

Delivery (T/A) & Packaging

Perfect packing and stealth.

Items ordered

Deca 300/mg/ml
Test Blend 300/mg/ml
Anavar 100 tabs

Product effectivenes and experience

Great gear, 2 weeks into cycle, both strength and size noticeably improved.

Additional commentary

I will definitely patronize these guys again and encourage others to do as well. Remember, give yourself 4 weeks lead time to receive product. It's worth the little extra wait.

I recommend shopping here!
  • RichWilson's picture
  • REG
  • 38
 
  • RichWilson
  • 3 months ago

Review for Pharmacom T3 (Tiros) 50mcg

Communication & Ordering process

Communication is always prompt and professional with Pharamcom.

Delivery (T/A) & Packaging

Arrived across the pond quickly and packaging was discreet as to be expected.

Items ordered

100 x Tiros (T3) 50mcg

Product effectivenes and experience

I wanted to review this item as I am a big fan of T3 during cuts and have even started introducing it whilst lean bulking.

I could not find many reviews online for this product so hopefully this will help some of you.

I have only ever used Pharma T3 up untill now and Pharmacom are the only UGL I trust enough with a product like this.

As we all know Thyroid meds can be dangerous I was concerned other UGL's may have the dosing wrong (it get's harder when working in MCG as opposed to MG).

I can say for certain the Pharmacom T3 are not over dosed, but I am concerned they are not a full 50mcg.

I can usually only push to around 100mcg with Pharma T3 before sweats/heat becomes too much of a problem. I was able to use 2 x Tiros and 1 x Pharma (25mcg) T3 before I got my usual "Feel" for T3 which would suggest these pills are more like 37.5mcg.

Unfortuantly I do not have blood results to back this up, The product is certainly T3 as I had all the usual effects but they just do not seem as potent as advertised.

I will continue to use Pharmacom but will go back to using Pharma only for T3 moving forward, I could have been in a real pickle if the tabs where overdosed.

Additional commentary

As mentioned I have no issues with the source or any of their other products, I will continue to use the oils as I believe they are the best UGL in the business at the moment.

I recommend shopping here!
  • Rauldelgado1564's picture
  • BASIC
  • 1
 
  • Rauldelgado1564
  • 3 months ago

10 Week Test E and Tren A Cycle

Communication & Ordering process

Communication is always polite and will respond within 24 hours. They are ready to answer any questions regarding your package and how to pay if you are having trouble.

Delivery (T/A) & Packaging

Package came in one piece and because of the delayed delivery they sent me an extra product!

Items ordered

Trenbolone Acentate 100mg
Testosterone Enanthate 300mg

Product effectivenes and experience

I was on cycle for 10 weeks of 300mg of test and 300mg of tren a week.The tren kicked in after just two weeks! My back squat went from 405 to 455 my deadlift went from 465 to 515 and bench(dont laugh) went from 275 to 325. Im not a very big guy(190lbs) and i enjoyed their products and will continue to buy from them!

Additional commentary

If you have not tried this company I strongly recommend trying them!

I recommend shopping here!
  • cwolbz's picture
  • BASIC
  • 1
 
  • cwolbz
  • 3 months ago

Finished a 24 week cycle as my first cycle, and I am glad to have used Pharmacomstore.

Communication & Ordering process

I initially had a problem with my order not being shipped, but they managed to figure it out within a few weeks while giving me periodic updates.

Delivery (T/A) & Packaging

Packaging was completely discrete to the point that I thought I was sent the wrong products at first.

Items ordered

Test-E 300
Clen

Product effectivenes and experience

The Test and Clen definitely produced visible and tangible results. I used the Clen in on again/off again cycles and each time it worked as intended (shaving an extra BF% each time). The Test I used for a 24 week cycle. It was my first cycle so I started at 250mg/wk for 12 weeks and then upped to 500mg/wk for the remainder. Every time I entered the gym for the entire cycle I added weight to my lifts.

Additional commentary

Definitely recommend

I recommend shopping here!
  • andresgm7's picture
  • BASIC
  • 0
 
  • andresgm7
  • 3 months ago

Im beyond impressed how easy it is to place your order and keep track of it. It took almost 3 weeks and I got everything that I ordered. I would order again from them, they have become my main supplier. Quality and prices and unbeatable.

Communication & Ordering process

Sent an email because I didnt receive my test E amps, just the vials. I emailed them and even though i didnt record a video of opening the package, they still reship the test E amps.

Delivery (T/A) & Packaging

I went for the discreet packaging and I was impressed in the quality of it. 5 stars

Items ordered

Tbol
Tren A
Test E
Proviron
Adex
Dbol
NPP
HCG
Clomid

Product effectivenes and experience

Im doing a 16 week cycle, currently on week 1, already feeling the tbol but ive used their products before and I know i wont be dissapointed.

I recommend shopping here!
  • Hendrix5102500's picture
  • BASIC
  • -1
 
  • Hendrix5102500
  • 3 months ago

My whole experience from Pharmacon Labs has been positive. I have used other companies but I got to Pharmacom when I want quality.

Communication & Ordering process

My answers were always handled well when I followed instructions everything was taken care of in a timely manner

Delivery (T/A) & Packaging

All packaging was exactly how I ordered it. Very quality service from this company. Very impressed.

Items ordered

Test Cyp Test Enan. Tren A and E

Product effectivenes and experience

Very good quality....3 months of use for bulk. Test E and Tren A. Test E T 600 and Tren A EOD.....AMAZING RESULTS

I recommend shopping here!
  • Nicain's picture
  • BASIC
  • 1
 
  • Nicain
  • 3 months ago

PHARMACOMSTORE

Over the summer and fall of 2017 I had a second child and during that time I dropped a lot of weight, I got down to 207lbs and wanted to bulk back up, so I put in an order with Pharmacomstore.ws to resolve this. I had purchased from them previously, but this is my first review.

Communication & Ordering process

All my inquiries were handled within 24 hours, and handled professionally, so I would say excellent.

Delivery (T/A) & Packaging

Safely packaged and discrete.

Items ordered

Pharmatest P 100 x1
Pharmatest E 300 x4
Pharmanan D 300 x2

PCT - Clomos x1

Product effectivenes and experience

Best quality from any supplier I've found to date.

I front loaded my cycle with P100 while using P300 to kick in faster. I had DBol from a previous order from them I also used, but did not include it in what I ordered for this cycle.

I dosed my test at 500mg a week to start and worked up to 1g of test per week, dosing my deca at roughly half my test.

I went from 208lbs to 240lbs at the end of the cycle before going on PCT of Clomos and Nova (the nova was from a previous order also).

Additional commentary

Im very pleased with this supplier, about to start a cut cycle, which is slightly late in the season but I extended my bulk cycle and needed sufficient time between cycles to keep things stable.

I recommend shopping here!
  • Eshermanator's picture
  • BASIC
  • 1
 
  • Eshermanator
  • 3 months ago

First time customer here and will be a repeat customer in the future. I ordered January 15 and received the order on February 6. I paid with Bitcoin and was given a tracking number within about a weeks time that I could follow the shipment with. Short shipping delay but very good communication when I messaged. Packaging was done well and discreetly. It was delivered to my doorstep at home and no signature was required. It was on the step when I got home from work. The packaging for the product itself was top notch. I ran Pharmasust 300 for 15 weeks and just started PCT. The lab tests on the batch I received showed it was a little heavier than 300 and I believe it. I used 1cc twice a week. I was feeling it within 2 1/2 weeks. I’m 36 years old, 6’2 and weighed 208lbs when I started. End of cycle my weight is 229lbs. Strength gains and muscle gains across the board. Bench press was roughly 275lbs at week 1 now 365lbs. Some water retention occurred and minimal acne as well were my individual side effects. Other side effects include: Visible reduction in body fat, restful sleep, lightning fast recovery and of course increased energy and sex drive. Some of the best Sus I’ve ever used. I’ll be buying again in a few months and look forward to using your Dbol and Test E for some winter bulking. I’ve already referred 2 friends and they’ve been happy with your gear as well. Thanks for being a reliable supplier with great gear, I’m already looking forward to the next cycle.

Communication & Ordering process

Overall excellent, prompt responses when messaged

Delivery (T/A) & Packaging

Very well packaged

Items ordered

Pharmasust 300 x3

Product effectivenes and experience

Excellent, 1cc 2x weekly, 15 weeks

I recommend shopping here!
  • constantguilt's picture
  • BASIC
  • -3
 
  • constantguilt
  • 3 months ago

Pharmacomstore.wa

Communication & Ordering process

Excellent always a quick response to questions or emails

Delivery (T/A) & Packaging

discreet

Items ordered

Anavar 100 tabs

Product effectivenes and experience

AWESOME. Dieting off my winter fat without losing muscle and strength. 6 to 8 weeks 40mg Anavar 20mg divided doses

Additional commentary

Was a verification code error on product which they assured was just that. I contacted them and Pharmacom and they assured me was good. So I used it and it forsure is...great pumps hard as a rock muscles from workouts. Was a test run and my first order couldnt be more please. These guys are the real deal!! I already had 100 Geneza Anavar I was taking and stopped those to compare. These are better. True story

I recommend shopping here!
  • rdemetrius's picture
  • BASIC
  • -1
 
  • rdemetrius
  • 3 months ago

Did not receive my order. Lied that the oxandrolonos would come week, after week, now that I posted a bad review earlier today. I ordered on the 11/5/2018, now its 29/5/2018. They are refusing to send me my order, or give me a refund. Avoid, dodgy service, first time ordered, never again. Lost 125 dollars. And for some strange reason eroids deleting any posts negative towards the company, on the bank roll maybe?

I have NOT received my order!
  • PharmaComStore's picture
  • SRC
  • 367
 

Sir, you have created a new ID to write the same thing.

We have sent you a Friend Request more than 10h ago, you still haven't accepted it and since you have posted 5 more reviews.

Let me reiterate from the beginning all our replies to you:

= = = = = =

What is your purpose Sir? This is your 7th post regarding this matter and you have yet to accept our Friend Request, it was sent more than 6h ago.

You could have requested a REFUND from the first minute after you have been informed a certain product just ran out of stock.

Do you want to have a refund or is their another goal in your quest?

PLEASE AVOID THIS SITE IS A SCAM.
.
PHARMACOMSTORE.WZ AVOID!

We understood that, you spammed our entire review and SI page .. I'm sure no one will ever order from us from now on but let us know if we could help you somehow.

Thank you!

= === = = = = = =

Hello Sir and Welcome to Eroids!

Again, I heard nothing from them for another week

Have you asked another question by e-mail or PM and we never replied? We strongly doubt that, all e-mails are replied within 24h.

Having waited a week, I emailed them and asked them how long my shipment would take. They replied and said they were out of stock

So, we did reply.

They then offered me some other bunk alternative.

Alpha Pharma is a pharmaceutical grade company and their Anavar is top rated, lab tested and widely reviewed: https://anaboliclab.com/lab-results/brand-name/alpha-pharma-healthcare/alpha-pharma-oxanabol-lab-test-results-2018-03-13/

We just added their products to our line several days ago but you already know they are bunk ... interesting.

and have been lying through their teeth
Terrible people and company.

Really?
If a product just ran out of stock and you are not comfortable waiting for our announced restock, you have always the option of FULL REFUND and we will add 10% more for all your lost fees.

This is also written in our Terms and Co so we don't really understand the "lying" and "scamming" part, when you could have received your money back long time ago.

PLEASE AVOID THIS SITE IS A SCAM.

Thank you for your warning, the community will be sure for sure more cautious from now on.

  • biguriel's picture
  • LVL1
  • 56
 
  • biguriel
  • 3 months ago

This is a review of the last pharmacomstore promo

Communication & Ordering process

Just sent the email and didn't have to do anything else

Delivery (T/A) & Packaging

Comes in a discreet small package, the product packaging is very professional looks pharma grade

Items ordered

Turinabolos

Product effectivenes and experience

Used it at 40-60mg a day with test, not much change in weight but very clean gains, full, looking leaner and veins everywhere, noticed no sides at all, feels a lot like var but it's certainly cheaper and doesn't kill libido

Additional commentary

Very good product from pharmacom, will use again

I recommend shopping here!
  • tilk's picture
  • BASIC
  • -2
 
  • tilk
  • 3 months ago

here is my experience with pharmacom,
i ve ordered thinking that they would be pro and i never will again .
i ve already posted a review here on eroids about my order splitted in two who has been destroyed by the customs.
i had to moved earth and sky to have a reshipment because they were waiting for a mail proving the destruction of the item.
i never received any mail and had to beg many time pharmacom to resend me what i ve paid.
they finally did it ...
we re many weeks later and i realise that they resent me highly underdosed sust500.
i ve no effects neither sides effects ...and when i retake sust250 from another lab everything is working .
but the worst arrived this morning, a convenig notice from the police station for this affair.
when u look at packages made by pharmacom it s not surprising.
this is my worst experience where missed my competitition because of their delay in delivery,i ve paid for bunk,and would probably have to pay a fine.
thank you PS.

Communication & Ordering process

you have to mail them many time to have what you ve paid for

Items ordered

test ENANTHATE
sust 500
test phenylpropio 100
exemestane

Product effectivenes and experience

phenylpropio is working
exemestane is underdosed
i think there is nothing inside enanthate but am sure there is not the dosage inside susta 500

Additional commentary

don t lose your money guys and your privacy

I DO NOT recommend shopping here!
  • PharmaComStore's picture
  • SRC
  • 367
 
  • PharmaComStore
  • 3 months ago
  • @tilk

Hello Sir!

We do have a 100% Shipping Success Rate to US starting from the 1st of October '17.

We are arguably the most discussed and reviewed source online and you won't find any seizure reports from the last 8 consecutive months.

Most probably you are from other jurisdiction or you have ordered more than 8 months ago from one of our old warehouses.

i had to moved earth and sky to have a reshipment because they were waiting for a mail proving the destruction of the item.

of course, we cannot reship only because the tracking appears to be stuck.
More than 20% of the shipments are delivered with tracking still saying "origin post preparing shipment"

It is written in our Terms Sir that we do need some sort of a proof for us to initiate a reshipment, specifically a seizure letter if the item was stopped in customs.
It is a public fact that we have a very permissive reshipping/refund policy in case of seizure, loss or any other incident.

we re many weeks later and i realise that they resent me highly underdosed sust500

As far as statements regarding underdosed Sustanon, I can only say this:

and this:

Send a vial for professional lab testing, we will pay for it, it's our permanent offer since 2014 and if the results show a severely underdosed or bunk product we will pay you 10,000 USD.

i think there is nothing inside enanthate but am sure there is not the dosage inside susta 500

If you truly think that, please send a vial to an accredited laboratory, open a thread here on Eroids for maximum transparency where you will inform the community of the testing progress and you can expose us and destroy our reputation in public .... and you can also earn money from that.

We await your move regarding this matter, the ball is in your court and our 10k on the table!!

Thank you!

  • sparky75's picture
  • REG
  • 12
 
  • sparky75
  • 3 months ago

Very impressed with the company from ordering product, dealing with service and delivering product.

Communication & Ordering process

They always respond to my questions and handle things very professionally.

Delivery (T/A) & Packaging

Safely packaged and arrived in States in a few weeks. Everything was smooth.

Items ordered

Test. C.

Product effectivenes and experience

Quality of product is top notch.

I recommend shopping here!
  • taggles's picture
  • BASIC
  • -4
 
  • taggles
  • 3 months ago
NO SOURCE CROSS-POSTING! Read the rules!
Points have been deducted from your karma.
  • taggles's picture
  • BASIC
  • -4
 
THIS IS NOT A REVIEW! Read the rules!
Points have been deducted from your karma.
  • PharmaComStore's picture
  • SRC
  • 367
 

What is your purpose Sir? This is your 7th post regarding this matter and you have yet to accept our Friend Request, it was sent more than 6h ago.

You could have requested a REFUND from the first minute after you have been informed a certain product just ran out of stock.

Do you want to have a refund or is their another goal in your quest?

PLEASE AVOID THIS SITE IS A SCAM.

PHARMACOMSTORE.WZ AVOID!

We understood that, you spammed our entire review and SI page .. I'm sure no one will ever order from us from now on but let us know if we could help you somehow.

Thank you!

  • PharmaComStore's picture
  • SRC
  • 367
 

Hello Sir and Welcome to Eroids!

Again, I heard nothing from them for another week

Have you asked another question by e-mail or PM and we never replied? We strongly doubt that, all e-mails are replied within 24h.

Having waited a week, I emailed them and asked them how long my shipment would take. They replied and said they were out of stock

So, we did reply.

They then offered me some other bunk alternative.

Alpha Pharma is a pharmaceutical grade company and their Anavar is top rated, lab tested and widely reviewed: https://anaboliclab.com/lab-results/brand-name/alpha-pharma-healthcare/alpha-pharma-oxanabol-lab-test-results-2018-03-13/

We just added their products to our line several days ago but you already know they are bunk ... interesting.

and have been lying through their teeth
Terrible people and company.

Really?
If a product just ran out of stock and you are not comfortable waiting for our announced restock, you have always the option of FULL REFUND and we will add 10% more for all your lost fees.

This is also written in our Terms and Co so we don't really understand the "lying" and "scamming" part, when you could have received your money back long time ago.

PLEASE AVOID THIS SITE IS A SCAM.

Thank you for your warning, the community will be sure for sure more cautious from now on.

  • Charlieboy69's picture
  • REG
  • 21
 
  • Charlieboy69
  • 3 months ago

My trusted go to supplier for high quality gear

Communication & Ordering process

None needed

Delivery (T/A) & Packaging

Came before the end of the T/A And was packaged discreetly

Items ordered

Tren A
Armoires

Product effectivenes and experience

The Tren A is definitely coded properly I ran 75mg ED and felt amazing
Crazy pumps, huge appetite, night sweats and insomnia I put on dense lean muscle

The arimidex was dosed at .25mg ed to combat estrogen sides from the test I ran along side the Tren

I recommend shopping here!
  • blackmetaljon's picture
  • LVL1
  • 57
 
  • blackmetaljon
  • 3 months ago

This is a promo for &70 of gear.

Communication & Ordering process

Excellent communication. They always respond to messages within 24 hours.

Delivery (T/A) & Packaging

Safely packaged and received within expected time frame, which was about 2 weeks to East coast USA.

Items ordered

1 x Test E 300

Product effectivenes and experience

No complaints ever about pharmacoms quality. At 600mg per week for 5 weeks I began to see results around the 1.5 week mark. By the end of 5 weeks, when I switched to another sources gear, I was up on my bench by about 30 lbs and all other lifts were up.

No PIP at all and I didn't hold too much water weight and lean muscle mass increased while losing fat.

Additional commentary

None needed

I recommend shopping here!