PharmacomStore.WS

  • 97.17
    score
  • 9.94
    average
WRITE A REVIEW BEFORE YOU RATE!
Quality
  • 9.95
  • 280
Service
  • 9.98
  • 280
Delivery
  • 9.97
  • 280
Pricing
  • 9.91
  • 278
  • Owned by Pharmacom Labs
    • Score: 97.17
    • Avg: 9.94/10:1
    • Votes: 4627
    • Reviews: 6145
    • Views: 571546
  • N/A

    Discussion thread not available.

PharmacomStore.WS Reviews

  • Ghost15's picture
  • BASIC
  • 1
 
  • Ghost15
  • 1 month ago

Reviewed by a non-active member of eroids.com

PHARMACOMSTORE Support was better than any other supplier that I've dealt with.

Communication & Ordering process

The guys responded within a day and helped me to understand payment instructions and delivery timeframe.

Delivery (T/A) & Packaging

Delivery time was about 3 weeks. Packaging was efficient and very professional.

Items ordered

Test E 500. Anavar oral 10 X 100. Included a bonus for the additional time in delivery. Thank you!

Product effectivenes and experience

Products are working better than expected after only a few weeks. No sides. I can see my strength going through the roof for all of my exercises. Breaking long standing plateaus!

Additional commentary

I can see why the company has earned such a great reputation and high rating within eroids. Looking forward to doing additional cycles with PHARMACOMSTORE in the future.

I recommend shopping here!
  • topjuice's picture
  • REG
  • 31
 
  • topjuice
  • 1 month ago

Promo beginning of year few months ago! Really appreciate the offer

Communication & Ordering process

Support excellent 24 hours reply via email can’t ask for any better!

Delivery (T/A) & Packaging

delivery time around 20 days nothing broken or damaged

Items ordered

Pharmacom Dbol 10mg

Product effectivenes and experience

Started dbol 7 weeks into current cycle running 50mg each day total 4 weeks!, around second week started notice blood pressure increase & around third week up 6lb with strength increase at end fourth week really noticed dbola fully kicking In! .wish Had more carry on through this cycle

Additional commentary

very pleased using pharmacom dbol wish made 50mg taps easier to take! very satisfied

I recommend shopping here!
  • lowtest81's picture
  • BASIC
  • 8
 
  • lowtest81
  • 1 month ago

This is the third order I've placed with Pharmacom. They provide top notch products and always respond to my messages. I will continue to use them as my source.

Communication & Ordering process

Fast and helpful

Items ordered

PHARMAMIX 2
EXOS
OXANDROLONOS 10

Product effectivenes and experience

I feel great! Very effective!

I recommend shopping here!
  • Soulover's picture
  • BASIC
  • 4
 
  • Soulover
  • 1 month ago

1st time with this supplier, this review is long over due.

Communication & Ordering process

None needed!!

Delivery (T/A) & Packaging

Shipping time was about 6 weeks. Well discreet and safe packed!

Items ordered

PHARMASUST 300
PHARMA 3-TREN 200
PHARMATEST E 300

Product effectivenes and experience

GRT8 GAINS
Ran 12 wk cycle, love the Tren & Sust on the front end, to get things moving.
No sides, no pip
Looking forward to receiving my NEXT order.

I recommend shopping here!
  • bigeagle32's picture
  • BASIC
  • 0
 
  • bigeagle32
  • 1 month ago

First order did not make it. 2nd order they ship it with a wrong address, never gets to me. Then they blame me for their screw up so they can keep my money.

I have NOT received my order!
  • Pharmacom Labs's picture
  • SRC
  • 352
 

Hello Sir and welcome to Eroids!
First of all, "wrong addresses" and "typos" are not something that can happen if you place an order through us. Our transcription system is fully automatic, a printer copies all the delivery addresses from each customer account and after that they are assigned to each package.
In addition to that, we also make pictures of each package, both interior and exterior before being handed to carrier.

Unfortunately, still up to 5% of customers usually forgot to mention a zip code or the apartment number and many times we are not able to notice that so that we can request more info from you. In that case yes, we won't be held responsible for a failed delivery.

Secondly, you have yet tried to contact us here about your presumed issue so that we can assist you. Please send us a FR then a PM with your order no so that we can verify your purchase.

Thank you!

  • bonz1121's picture
  • REG
  • 22
 
  • bonz1121
  • 1 month ago

this review is on Letro 2.5mg. I received this just in time to battle some gyno i was getting. I love their Letro. After just 3 2.5mg doses over 3 days. The Gyno left. No more puffy nipples and water retention. Warning though. Dont take more than 2.5mg a day. At least with me, if i take more than 2.5 mg/day. My joints ache all over

Communication & Ordering process

always answers emails within 24hrs

Delivery (T/A) & Packaging

Never had a problem with packaging or T/A. Product usually in my mailbox within 5 days. i live in the middle of USA

Items ordered

Letro 2.5mg

Product effectivenes and experience

quality always top notch. Only had to take 2.5mg a day for 3 days and Gyno was gone.

I recommend shopping here!
  • alekaras's picture
  • REG
  • 33
 
  • alekaras
  • 1 month ago

Review for pharmacom boldenone 300 mg/ml

Communication & Ordering process

None needed!!

Delivery (T/A) & Packaging

Shipping time was 10 days. Well discreet and safe packed!

Items ordered

Pharmacom eq 300 mg/ml

Product effectivenes and experience

Was using another reputable source eq for 8weeks and continued with pharmacoms for another 5 weeks at 2ml 600mg both, I wish I could use more but the anxiety that bold on gives at least in me keeps me away! Gains are awesome fullness vascularity and my favorite benefit from bold is stamina, set after set with almost no rest time between!! The only difference between pharmacom and the previous brand both well dosed, pharmacom is absolutely pip free!!

Additional commentary

I have used a couple of bits from pharmacom and it's 100 legit!! Thanks Darius!!

I recommend shopping here!
  • beefpotato's picture
  • BASIC
  • 3
 
  • beefpotato
  • 1 month ago

this review will cover my first transaction with them. I ordered with them and accidentally sent them a bitcoin purchase worth $1 less than the price. Within two days, it was resolved, and I didn't have to do another payment. AND they sent me extra gear.

Communication & Ordering process

Excellent. handled everything quickly and professionally.

Delivery (T/A) & Packaging

Discreet, plain

Items ordered

My order:
dbolos 10mgx100
clomos 25mgx40
EXTRA: 10x100 dbolos

Product effectivenes and experience

powerful stuff. I ran the dbol at 50 mg/day for 40 days. I took some nolva as needed, it worked like a charm. It helped with bloat and gyno.
I just wrapped up the clomos pct at 75 mg/day x 7 days and then used the rest at 25/day till they were gone. my libido is back,.
Stats: 27, 6 years lifting
Before: 175, 355 lb dl, 245 bp, 315 squat.
I have a bad shoulder that's been dislocated several times. The dbol really helped strengthen that joint.
After: Dropped 3 pounds water weight over 3 weeks

194, 425 dl 315 bp 400 squat

I recommend shopping here!
  • Tesyx's picture
  • BASIC
  • 6
 
  • Tesyx
  • 1 month ago

This is review for a Pharmamix 4 and dianabolos cycle.
I did this cycle for 3months. I started with pharmamix 4 for 600mg/w and dianabolos 30mg/day for a first month. No PIP after first double dosage of pharmamix. When I started, after first week I felt very strong. My BW grew up every day. I used anastrazolos to prevent gynecomastia. I trained 6times/week.

Provironos helped me after two months in cycle. For increase DHT and for good sexdrive.

I recommend pharmacom products for their quality and service.

Thank you!

Communication & Ordering process

Very good communication with support, they response very fast and andswered all my questions.

Delivery (T/A) & Packaging

Packing was very discrete. I received it in two weeks.

Items ordered

Pharmamix 4, Dianabolos
Anastrazolos and provironos was from promo.
Thank you

I recommend shopping here!
  • Dobermann's picture
  • LVL2
  • 160
 
  • Dobermann
  • 1 month ago

This review is for halo by pharmacomstore.ws 10mg tabs 50 of them.So I used the halos for 14 days or so and my goal was to gain power and get harder in my arms and stomach.
I was blown away by strength I gained at only 3pills a day30mgs.i never used halo before so didn't know what to expect but it didn't dissapoint at all.i got strong and I got leaner almost like anavar but better.felt very confident and I had a great overall feeling.

Communication & Ordering process

None needed its automated.but I was told if I wanted tracking just contact them and they will provide.

Delivery (T/A) & Packaging

Very stealth and packed very good

Items ordered

50pills of 10mg

Product effectivenes and experience

30mg a day for 14 days

Additional commentary

Darius never disaapoints and always comes though for me.thank you for a awesome product.i will use again;)

I recommend shopping here!
  • Strongrod's picture
  • BASIC
  • -2
 
  • Strongrod
  • 1 month ago

I ordered 9 days ago and my payment has been received, however that's is as far as it has gone.
I have had no more communication.

I have NOT received my order!
  • Pharmacom Labs's picture
  • SRC
  • 352
 

Hello Sir!
All e-mails and PM are replied within 24h.
It doesn't matter the order date, we start processing your order only after we receive your payment. Most of our customers pay several days later after the actual website purchase so it's irrelevant to mention initial checkout date.

Regarding order processing, everything was suspended for 7 days due to Chinese National Day holidays, an info that was transparently announced.

You joined Eroids today and you just sent us a FR so if you want more assistance please send us a PM.

Thank you!

  • kadubhz's picture
  • BASIC
  • 0
 
  • kadubhz
  • 1 month ago

Reviewed by a non-active member of eroids.com

THIS IS NOT A REVIEW! Read the rules!
Points have been deducted from your karma.
  • J0e1221's picture
  • BASIC
  • 0
 
  • J0e1221
  • 1 month ago
THIS IS NOT A REVIEW! Read the rules!
Points have been deducted from your karma.
  • Greg's picture
  • MOD
  • EXP
  • 1549
 

A question or review.... Take it to thew discussions page.

  • rob3412's picture
  • BASIC
  • 1
 
  • rob3412
  • 1 month ago

I have been using pharmacom going on two years now. I have used many sources over the past 13 years and i must say pharmacom is the BEST. Not only have my gains been great, but also I don't get many Sides nor do I get any pain when injecting. My strengths are always great and so are my gains. I have never had any issues with them and if something took longer then it should (which is rare) they have always taken care of me (not that they have to) even on their slowest shipments is still quicker than anything I have seen.I cant wait to start again my next order. As said before I have had multiple orders over the years and never had an issue. Always great experience and great products. WOULD DEFINITELY recommend!

Communication & Ordering process

Great communication. I am always in contact with someone and don't ever feel any of my questions are not being answered. Every order has been great. End of the day i am a customer who is satisfied from not only the products, but also the service.

Delivery (T/A) & Packaging

Great fast packaging, I will leave it at that as i don't want to disclosed any sensitive information.

Items ordered

HGH
Tren E 250
Test Enthate 250
Anavar-400tabs
clen

Product effectivenes and experience

I was on a pretty long cycle (20 weeks) during this time I took HGH,tren,anavar and test. quality is the best as said above and i had barely any side effects.I gain a lot of strength went from repping 225 10x to doing 315x10. I gained 20lbs yet my bf dropped 5%. I have had always acne when on cycle,but since i used pharmacom i rarely get any.

500mg test 1-20
500 tren-1-10
hgh-6 months (5iu)
anvar 50mg 6 weeks.

I recommend shopping here!
  • IronJulius's picture
  • REG
  • 23
 
  • IronJulius
  • 1 month ago

PharmacomStore has been my main source for a few years now. I still use other gear from time to time but I cycle twice a year and most of the products I use are Pharmacom and its one of only a few sources I trust for my wife to use.

Communication & Ordering process

Always answers within 24 hours if I have any questions

Delivery (T/A) & Packaging

Packaging is very discreet and T/A is usually pretty fast 7-10 days but my last one did take longer about 18 days but they communicated with me

Items ordered

3 Test C 250
4 Primo E 200
6 Primo E 100
100 winny
200 tbol
200 anavar

Product effectivenes and experience

Quality has always been top notch

i ran .5ml test C with 1ml Primo 200 and mixed 1ml Primo 100 pinned twice a week. i have some PIP with just 1ml of primo 200 with but when i added the Primo 100 i had no problems I really just tried the Primo 200 to test how the PIP would be on its own but always intended to run the Primo 100 with it

I ran the cycle for about 15 weeks kickstarted with tbol 40mg every day the first 5 weeks and ended with Var 40mg every day the last 5 weeks. i get indigestion from tbol and headaches so i really cant go over 40mg but also i really didnt need to go over

this cycle was really just to put on a little lean muscle and hopefully not lose during the summer. i was just coming back from bad inflamed elbow injury so i didnt expect to put on much size or strength

Primo is now one of my favorites actually it is my favorite as far as for looks. i prefer strength training but primo made me sexy and i liked it lol as i get older my goals will change and i definitely see primo as one of those compounds i can use i had no sides just clean gains at 600mg a week. i wish i couldve ran longer but had to see my TRT doc

Additional commentary

great source and deserves to be #1 on here

I recommend shopping here!
  • eatchicken's picture
  • LVL1
  • 84
 
  • eatchicken
  • 1 month ago

Like always a great experience ordering from pharmacom. Fast delivery, easy payment, and quality gear.

Communication & Ordering process

Didnt have to communicate with pharmacom. The process is too easy and didnt have questions.

Delivery (T/A) & Packaging

Took around 11 days to the USA.

Items ordered

Test-250 and winny

Product effectivenes and experience

Ran the test 250 at 500mgs per week. Around week 3 i started to get oily skin, inxreased agressiin at the gym and began to "notice" the effects. 12 weeks are done now and the gear did what it was supposed to do. Not over dosed or underdosed just right. The winny gave me really achy joints by the first week. Ran it at 100mgs a day for 2 weeks. I dosed it down back to 50mgs for another 30 days cause my joint were killing me. I think the winny might be just a little overdosed cajse i have never felt my joint like that but thats a good thing! I got the crazy pumo amd suoer dry look with the wimny. Took the winny at the end if the 12 weeks of test.

Additional commentary

Easy to order, and good gear. NUFF said!

I recommend shopping here!
  • Jdel110's picture
  • BASIC
  • 1
 
  • Jdel110
  • 1 month ago

I have ordered from these guys a couple times now. I had used a site on here that I found previously and they ended up being terrible, that is why I turned to Pharmacomstore, for all my needs. Every experience with PCS has been absolutely amazing. The most professional source I have ever ordered from. Whereas when I have ordered from another source on here and my shipment never came, Pharmacom is the complete opposite, they ship fast and always go a little above and beyond with the product. I would HIGHLY recommend shopping here. They have everything, except for some reason I couldn't find nolva, but other than that, it's FANTASTIC!

Communication & Ordering process

100% great. Email service is super efficient, there's no need to ever email them outside of the basic payment information email/

Delivery (T/A) & Packaging

Packaging is super discreet. If you didn't know you ordered something you would think you received someone else's package. This is some next level James Bond type of stuff.

Items ordered

Test P 100mg
Anavar
D-bol

Product effectivenes and experience

I used the test P and Anavar. I'm on my 3rd week right now and my pumps are explosive. Very dry, lean gains and the pumps are just unreal. I have a friend taking the d-bol and he is full as a bull. Really great quality products all around.

Additional commentary

Do yourself a favor and order from these guys!

I recommend shopping here!
  • cwolbz's picture
  • BASIC
  • 1
 
  • cwolbz
  • 2 months ago

I ordered from Pharmacomstore 1 month ago. The advertised turnaround from order to delivery is 6-10 days, yet it has been a month and they havent even confirmed my purchase. I supplied them with everything they asked for, from order info to banking confirmations, and there has been no sign of a delivery. I would not recommend this store.

I have NOT received my order!
  • Pharmacom Labs's picture
  • SRC
  • 352
 
  • Pharmacom Labs
  • 1 month ago
  • @cwolbz

Hello Sir!
You have yet to send us a Friend Request and your order number so that we can confirm your purchase.

The advertised turnaround from order to delivery is 6-10 days

One can order and pay after 6 days or never pay so WE DO NOT advertise turnaround from date of purchase, we advertise turnaround since we confirm your payment.

from order info to banking confirmations

Banking information? We do not accept direct credit card payments nor bank transfers.

yet it has been a month and they havent even confirmed my purchase ... and there has been no sign of a delivery.

If we don't have your money then indeed, we have not confirmed your purchase therefore there will be no delivery at the moment.

If your purchase is indeed real please contact us with more info by PM.

Thank you!

  • Rick Von's picture
  • REG
  • 12
 
  • Rick Von
  • 2 months ago

This is my first experience with Pharmacom and my review is on their Deca 300 with I received as a promo to test and review.

Communication & Ordering process

Communication was great as expected. Emails were answered quickly and courteously.

Delivery (T/A) & Packaging

The packaging was sub par In my opinion. Definitely could have been better. But I received it undamaged, which is all I can really ask.

Items ordered

1 x Deca 300

Product effectivenes and experience

I switched to this product midway through my cycle. Switching from a source I know to be of excellent quality. After 6 weeks of running Pharmacom's Deca 300 at 500mg/Wk there was no loss of effectiveness or greater effectiveness over the product I switched off of. The product quality and dosage is as good as you would expect.

Additional commentary

I am definitely going to use this Deca again. I also like that it has a slightly higher dosage than the standard 250mg/ml.

I recommend shopping here!
  • LegendarySuperSaiyan's picture
  • REG
  • 10
 
  • LegendarySuperSaiyan
  • 2 months ago

This is a long overdue review for my most recent order of testosterone from May. They threw in a free vial of injectable dbol which I was looking forward to trying since I hadn't tried it before.

Communication & Ordering process

Very friendly and professional, always a pleasure doing business with them.

Delivery (T/A) & Packaging

The stealth packaging made me lol it was very creative.

Items ordered

Test Cyp 250 x 3

Product effectivenes and experience

The test cyp worked exactly the way it should. I use a cycle dose of 500mg per week for my trt and I'm very happy with the gains I've been getting. Since I increased my test dosage from 100mg to 500mg per week I've blown up 25lbs heavier and it's all hard dense lean muscle. Even if I dry out with exemestane I'm still the same weight. I'm finally growing hair on my face and I'm behaving more masculine. My sex drive is unbelievable and every girl I run into wants to have sex with me. I can compare it to doctor prescribed pharmacy testosterone and it is exactly the same, extremely clean quality and no pip. The dbol was a lot different than I expected, it made everything feel really light, I blew up and looked more full, and gave me an increase in cardiovascular endurance. It was a happy and energetic feeling.

Additional commentary

I still wish they carried cabergoline!

I recommend shopping here!
  • liftoff20's picture
  • BASIC
  • 1
 
  • liftoff20
  • 2 months ago

Reviewed by a non-active member of eroids.com

I have used PHARMACOMSTORE multiple times and everything from the products to the shipping and customer service are all top of the line. Best in the business.

Every time I've ordered I've had nothing but a great experience. The shipping is fast, their customer service is always 100% on top of every order, and the products are about as pure as they get.

Communication & Ordering process

Extremely professional. Every single question I've had regarding an order was promptly received and handled. They're on top of all of my orders and even have sent free items when their warehouse was backed up and an order took longer than expected. These guys know how to provide the best customer service.

Delivery (T/A) & Packaging

Safe and secure. Always at my front door within a few short days.

Items ordered

PHARMASUST 300
PHARMABOL 100
TURINABOLOS
OXANDRONOLOS
CLOMOS

Product effectivenes and experience

Top of the line quality on every product I've ever ordered. Halfway through a long cycle I switched from a competitor's sust at 700 mg/week to PHARMASUST at a lower dose of 600 mg/week and the difference was noticeable within 7 -10 days. Strength went up and put on an additional 10 pounds while staying lean. To me this is a testament to the high quality that PHARMACOMSTORE provides when you're able to lower the dosage and make better gains vs. a higher dosed competitor's product.

This past order they even threw in a free vial of PHARMABOL 100. I decided to try it towards the end of my cycle after I had already made strength gains that were through the roof to see if it would push me even further, and man did it not disappoint. Strength went up even further after only a few doses preworkout.

I'll never again buy from anyone other than PHARMACOMSTORE. Hands down the best experience I've ever had.

I recommend shopping here!
  • nhBEAST36's picture
  • BASIC
  • -12
 
  • nhBEAST36
  • 2 months ago

THIS IS THE BEST SOURCE FOR GREAT GEAR. I ORDERED PHARMATEST 300 AND NANDRALONE DECANATE 300 AND GAINED 30 LBS IN 12 WEEKS OR SO. THEY ARE GEARED TOWARDS KEEPING THEIR CUSTOMERS WITH 100% RESHIP POLICY AND GREAT COMMUNICATION. TURNAROUND HAS BEEN ABOUT TWO WEEKS FOR AN ORDER WHICH I WISH WAS SHORTER BUT WHEN COMPARED TO THE COMPETITION IS VERY GOOD.

Communication & Ordering process

EXCELLENT. ALWAYS GET A RESPONSE, USUALLY WITHIN 24 HRS

Delivery (T/A) & Packaging

DISCREET, AND SAFE

Items ordered

PHARMATEST300, PHARMANAN 300, DBOL100, PHARMASUST300

Product effectivenes and experience

I TOOK THE TEST300 AND NAN300 FOR THE FIRST 5 WEEKS THEN ROTATED BETWEEN THEM UNTIL I COMPLETED THE CYCLE. STRENGTH GAINS WERE HUGE.

Additional commentary

I STRONGLY RECOMMEND THESE GUYS

I recommend shopping here!
  • xon121's picture
  • BASIC
  • 1
 
  • xon121
  • 2 months ago

I have used "PHARMACOMSTORE" multiple times and everytime the product and service is exceptional.

I have used Pharmacom consistently since 2015, and my experience has been AMAZING each time. The consistency is what keeps me going back. It's great to know that I will always receive an amazing product and service each time. Quick ordering and shipping process and good communication through the whole thing.

Thank you Pharmacom and Vladimir.

Communication & Ordering process

Very fast in communication on various platforms, not only through eroids messaging.

This is the portion with some companies that are lacking however when a company is consistent with good communication.

Delivery (T/A) & Packaging

The best I have seen - I requested stealth packing and it certainly was stealth. Initially I thought they had sent me a very wrong and odd product because I forgot I had requested stealth packaging.

Made payment Friday - Picked up Monday - Posted Tuesday - Received next Wednesday.

Items ordered

Test P
Test E
Mast P
Pharma Mix M 300
Oxandrolone

Product effectivenes and experience

BOOM! Hammer time!

Outstanding - the best I have used and I have used a lot.

I suspect Superman uses this source to.

Additional commentary

Use this "PHARMACOMSTORE" if you want to know you are receiving the best quality product there is and know that you are sending your money to a reliable source.

I recommend shopping here!
  • 1174's picture
  • REG
  • 46
 
  • 1174
  • 2 months ago

review for pharmacom test-e300 @ 150mg/wk for TRT

Communication & Ordering process

none needed

Delivery (T/A) & Packaging

T/A was 14 days from order to door

Items ordered

2x Test-E 300mg/ml

Product effectivenes and experience

I have been using the test-e300 for trt purposes @ 150mg/wk pinned once per week. I am strictly a trt guy these days, so finding a properly dosed, stable src for my hrt is very important. Pharmacom fills that bill completely. At 150mg/wk I have almost exactly the same results as using my primary care physician prescribed Watson Test Cyp @200mg every 10 days. At less than 1/10th the cost.

Additional commentary

Here is blood work on the Pharmacom gear, as stated very very similar to what I get from watson at a fraction of the cost.
https://www.eroids.com/pics/pharmacom-test-e300-0

I recommend shopping here!
  • Whiteice's picture
  • BASIC
  • -7
 
  • Whiteice
  • 2 months ago

Great gear Pharmacom!

Communication & Ordering process

Communication is fantastic. They get back to me ASAP if anything is going to be late or past their typical shipout date! They respond quick to BTW. Darius or Vlad are great at getting back to you

Delivery (T/A) & Packaging

VERY discrete, no idea whats in the packaging. Ive been buying for a very long time and havent had one single problem or shipment loss

Items ordered

Pharmatest E500, Pharmasust 500, Stanozolol (winny) water based, Pharmatest C250, Pharmabol 100

Product effectivenes and experience

quality is fantastic. Ive been using their gear exclusively for over a year now. 2 mil a week, nothing over the top, doesnt need to be, its quality stuff

Additional commentary

I cant say enough good things about these guys. Pharmacomstore!

I recommend shopping here!
  • Cochise's picture
  • LVL1
  • 60
 
  • Cochise
  • 2 months ago

Review for the masteron p I recieved a few promos ago

Communication & Ordering process

I am pleased how fast Darius and vlad get back to me with any questions. Seems they are on they’re job-

Delivery (T/A) & Packaging

Turn around was less than 3 weeks

Items ordered

Mast p

Product effectivenes and experience

Used 2 vials on my last cycle at 1.25 ml eod until it was gone and definitely felt the aggressiveness and bad attitude I get from masteron.

Additional commentary

Very happy with these guys
Look forward to trying more of they’re products. And where’s the clothing line!!?

I recommend shopping here!