Rawpower4u.is

General information, introduction page and discussions.
Verified owner: --RP4U--
18836 replies • 516068 views • Unread PMs: 12
  • --RP4U--'s picture

Ordering and Shipping information

About Rawpower4u.is

RP4U is a small domestic source that sells quality gear at great prices. Our goal is not to become the BIGGEST or even the BEST... We just want to be RELIABLE :))

Our Orals are SUBLINGUAL. They are made with Everclear and PURE compound. NO FILLERS. They are best dispensed with an 18g pin and a chaser to follow ( many of the guys prefer Grapefruit juice or Redbull)They are a bit harsh but this game ain't for pussies! This game is about RESULTS!

Comments

  • selfster19's picture
  • EXP
  • 1127
 
  • selfster19
  • 5 years ago
  • @Jc74s

×2.......thats always the first item I look for on the site. Price!.... Then I want feedback on it!

  • Jc74s's picture
  • ADV
  • 569
 

Hell yea !!!!

  • selfster19's picture
  • EXP
  • 1127
 
  • selfster19
  • 5 years ago
  • @Jc74s

I jus am not one to get tren sides an the only one I ever get but like it is night sweats. And I rarely even get that side from it. So its become my favorite compound.

  • Jc74s's picture
  • ADV
  • 569
 

I know how you feel man

  • --RP4U--'s picture
  • SRC
  • 32
 
  • --RP4U--
  • 5 years ago

what up fellas! Everyone in one piece after the 4th?

  • selfster19's picture
  • EXP
  • 1127
 

Yes sir. I regeret not having some drinks tho....how bout u homie? U have a good 4th?

  • --RP4U--'s picture
  • SRC
  • 32
 

I just stay out of the way bro, anytime you have mass amounts of booze flowing there is always one knucklehead with something to prove... and they always seem to want to prove it through me LOL! getting too old for that shit :))

  • zeb0312's picture
  • EXP
  • 1418
 

X2 brother I understand. To old and Shit hurts now to much. Let them young pups have that Shit.

  • thedrywallguy's picture
  • LVL2
  • 140
 

I've had about 4 beers this year. And did.t enjoy those 4. I'm done. Hate the hangovers. Drank my ass off from 15-25 ... I'm good now fo life. Remember the teens where you could drink till 3am...pass out..get up at 5am and go to work? I would fucking die now.

  • zeb0312's picture
  • EXP
  • 1418
 

ha ha me to I couldn't do it no way

  • Gymjunkie01's picture
  • EXP
  • 1960
 

I agree I don't recover like I used to .. I'm delicate

  • zeb0312's picture
  • EXP
  • 1418
 

Yea I still to think I can. I could if I had to but I don't think u would stop lol

  • selfster19's picture
  • EXP
  • 1127
 

Your shits hurt too much??........c'mon zeb u aint that old!

  • zeb0312's picture
  • EXP
  • 1418
 

ha ha I'm talking about fighting, that shit hurts to much now lol

  • selfster19's picture
  • EXP
  • 1127
 

Oh yea...ya u dont nned to be fighting man!....."zeb u always tryin to hurt sawmbawdy...why don u try lawvin sawmbawdy!??"

  • mobman702's picture
  • EXP
  • 1292
 
  • mobman702
  • 5 years ago

Welcome aboard. FR sent

  • --RP4U--'s picture
  • SRC
  • 32
 

thanks man! look fwd to a long stay :)

  • sic26's picture
  • ADV
  • 481
 
  • sic26
  • 5 years ago

:)

  • selfster19's picture
  • EXP
  • 1127
 
  • selfster19
  • 5 years ago
  • @sic26

Sssgoinon up In he-ah mayyyn?

  • Jc74s's picture
  • ADV
  • 569
 

Taking it easy man .

  • selfster19's picture
  • EXP
  • 1127
 
  • selfster19
  • 5 years ago
  • @Jc74s

Anything wild for the 4th?....no drinking or anything?.....I had Angus burgers an steak on the grill......kinda regret not having at least lil something to drink now tho...

  • Jc74s's picture
  • ADV
  • 569
 

Had a couple beers nothing crazy feel like I am getting old man went to bed at 1130 .Wife made apple pie so had some ice cream as well

  • pege's picture
  • ADV
  • 402
 
  • pege
  • 5 years ago

Rp4u ,finally my friend !! Good to see you coming out , and i wish you all the best . But like I always say your quality ,and your professionalism are going to shine threw . And she you get verified ill be one of the first to review . I've been waiting for some time .a matter a fact I'm still running your prop and loving it ,talk to you soon my friend and best wishes happy 4th. Pege

  • Drywallstar's picture
  • LVL1
  • 96
 
  • Drywallstar
  • 5 years ago

Good job being smart and welcome aboard sir

  • --RP4U--'s picture
  • SRC
  • 32
 

Thx bro

  • --RP4U--'s picture
  • SRC
  • 32
 
  • --RP4U--
  • 5 years ago

Thank you all for the welcome! And thank you Selfster for submitting me :)
My plans are to have a long (and quiet) stay here
I will be in here cutting it up here with you guys as much as I can but pleeeease revert all business questions to email, I want to do things by the book around here to ensure my longevity

  • 707boy's picture
  • REG
  • 49
 

Nice to see u here brother I won a nice little gift pack from u from another board some Viagra Anadrol Test P.

  • selfster19's picture
  • EXP
  • 1127
 

Good to see u here my homie. Hope things treat u right. U been good so far and on top of what u do so I would love to see u keep things that way for all the other homies on this board. You have kept things solid as a SRC w me! So share that w the rest of these mofos now

  • Jc74s's picture
  • ADV
  • 569
 

Welcome

  • --RP4U--'s picture
  • SRC
  • 32
 

Thx!